poniedziałek, 6 stycznia 2014

Paleta cieni do brwi Manhattan - recenzja

Makijaż brwi tak bardzo wszedł mi w nawyk, że nie wyobrażam sobie już codziennego makijażu bez ich podkreślenia, mogę obejść się bez podkładu, nawet bez tuszu do rzęs, ale nie zrezygnuję z kosmetyków do brwi. Chyba każdej z nas marzą się piękne, równiutko wydepilowane, symetryczne brwi, niestety nie każda z nas ma szczęście takie posiadać. Ja ze swoimi walczę już od kilku lat, to zapuszczając, to wyrywając na nowo ale do perfekcji wciąż wiele im brakuje. Przez jedną brew przechodzi mi też blizna, która sprawia, że włoski układają się odrobinę inaczej niż na drugiej. Jedynym rozwiązaniem jest więc chyba codzienny makijaż brwi. Kiedyś wykonywałam go zwykłym brązowym cieniem, innym razem specjalną kredką do brwi, teraz paletką Manhattan, z którą nigdy się nie rozstaję.

cienie do brwi, paletka do brwi manhattan, manhattan do brwi blog, manhattan do brwi opinie


Paletka składa się z dwóch cieni i jednego wosku. Najpierw nadajemy brwiom kolor za pomocą cienia a następnie utrwalamy kształt woskiem. Cienie są w dwóch kolorach, jeden jaśniejszy (w sam raz dla blondynek) a drugi w kolorze ciemnego brązu - można nałożyć go odrobinę, uzyskując delikatny efekt, albo więcej przyciemniając tym samym kolor. 

cienie do brwi, paletka do brwi manhattan, manhattan do brwi blog, manhattan do brwi opinie


Ja na początku używałam jaśniejszego odcienia ale później przerzuciłam się na ten ciemniejszy, bo mimo, że moje włosy są jasne, to brwi jednak są trochę od nich ciemniejsze i dlatego ciemniejszy cień wygląda na nich znacznie lepiej. Wosku raczej nie używam, zdarza mi się to dosłownie sporadycznie. Samym cieniem można uzyskać naprawdę fajny efekt. Kolory cieni są tak dobrane, że będą pasowały właściwie każdemu. 

Brwi pomalowane cieniami wyglądają bardzo naturalnie. Cienie są bardzo trwałe, trzymają się na brwiach cały dzień. Pudełeczko jest dość ładne i praktyczne. W środku jest lusterko i mały pędzelek do aplikacji cieni. Ja osobiście nie przepadam za wszystkimi dołączanymi do kosmetyków aplikatorami, gąbeczkami, pędzelkami itd., i nigdy z nich nie korzystam ale ten pędzelek jest całkiem przyzwoity i jeśli nie ma się pod ręką niczego innego, to można się nim spokojnie pomalować. Cienie są też bardzo wydajne i nie kosztują dużo - ok. 12 złotych. Podsumowując, z pewnością jest to kosmetyk godny polecenia. Za niewielką cenę dostajemy fajny zestawik, za pomocą którego skorygujemy kształt brwi i uzupełnimy ich ubytki. 

2 komentarze:

  1. How to Play at Haus, Haus, Haus, Haus - Mapyro
    Haus · Go 양산 출장안마 to Haus, Haus, Haus, Haus · Go 논산 출장마사지 to Haus, Haus 시흥 출장마사지 · Go to Haus, Haus · Go to Haus · Go to Haus · Go to Haus · Go to 태백 출장안마 Haus 경기도 출장샵 · Go to Haus · Go to Haus · Go to Haus · Go

    OdpowiedzUsuń