niedziela, 24 listopada 2013

Maybelline Baby Lips Pink Punch - recenzja

Jako, że jestem wielką wielbicielką wszelkich balsamów do ust nie mogłam oprzeć się pokusie kupienia tak już osławionego Baby Lips. Balsamy te od niedawna dostępne są w Polsce i chyba wiele dziewczyn ma ochotę je przetestować, bo jak byłam w rossmanie, na półce pozostały zaledwie trzy sztuki. Dlatego też nie miałam wielkiego wyboru jeśli chodzi o zapach i kolor (tylko peppermint i pink punch), a że bardzo lubię kolor różowy, bez zastanowienia sięgnęłam po pink punch.

baby lips pink punch, baby lips recenzja, baby lips opinie


Po pierwszym wymazianiu nim ust byłam trochę rozczarowana – nie sądziłam, że balsam będzie nadawał ustom kolor. Później jednak uznałam to za jego zaletę a nie wadę, bo kolor nawet mi się spodobał – jest to bardzo delikatny, lekko cukierkowy róż. Jeśli chodzi o zapach, to kojarzy mi się z dzieciństwem i gumą „kulką” ;) – bardzo słodki, taki pudrowy.

baby lips pink punch, baby lips recenzja, baby lips opinie


Opakowanie jest bardzo kolorowe, niektórym może wydawać się tandetne, ale mnie się podoba. Poza tym jest bardzo wytrzymałe, zamarłam kiedy pierwszego dnia upadło mi na ziemię i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, że nic nie popękało. Sztyft jest bardzo twardy i myślę, że balsam będzie wydajny.

Teraz trochę o właściwościach pielęgnacyjnych kosmetyku, no a te niestety już tak nie zachwycają. Balsam nawilża usta ale nie jest to mocne nawilżenie. Nie poradzi sobie ze spierzchniętymi, popękanymi ustami, ale pomoże utrzymać w dobrej kondycji wypielęgnowane usta. Konsystencja balsamu nie jest tłusta i właściwie nie czuć go na ustach, a co najważniejsze - nie lepi się.

baby lips pink punch, baby lips recenzja, baby lips opinie


Nie wiem czy kupię go ponownie. Trochę kusi mnie przetestowanie innych wariantów kolorystycznych a w szczególności cherry me. Baby Lips nie jest drogi, kosztuje 9,90 zł., ale z drugiej strony za taką kwotę możemy już dostać balsam, który działa dużo lepiej, chociażby carmex czy blistex, ale trzeba przyznać, że nie mają one takiego uroku jak Baby Lips ;). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz