poniedziałek, 27 stycznia 2014

Ziaja maska intensywne wygładzenie - recenzja

Masek do włosów używam bardzo rzadko, wnika to głównie z tego, że nie mam cierpliwości do tego by trzymać ją na włosach wystarczająco długo. Ale nie zmienia to faktu, że zawsze jakąś w łazience mam. Od kilku tygodni sporadycznie na mich włosach ląduje maska wygładzająca z Ziaji. Maska jest bardzo tania – kosztuje ok. 7 zł i jak dla mnie jest całkiem dobra. To znaczy nie oczekuję od niej, że zregeneruje i odżywi włosy, bo od tego mam oleje, ale chciałam żeby w awaryjnych sytuacjach poprawiła ich wygląd.

maska do włosów ziaja, maska wygładzająca ziaja, maski ziaja opinie, maska ziaja fioletowa



Moje włosy są już bardzo zmęczone zimą, dalej trochę wypadają, plączą się, coraz trudniej mi je rozczesać a końcówki zaczęły się przesuszać. Po maskę ziaji sięgam w takich momentach, kiedy widzę, że włosy potrzebują intensywnego wygładzenia, bo maska zgodnie ze swoją nazwą wygładza włosy. Maskę trzymam na włosach ok. 20-30 minut. Włosy po niej rozczesują się rewelacyjnie, są tak gładkie, że szczotka niemal sama po nich sunie. Włosy nie wymagają po niej użycia odżywki bez spłukiwania czy serum na końcówki. Na moich włosach maska daje efekt zdrowych, lśniących, wygładzonych włosów. Konsystencja jest średnio gęsta dlatego maska  może nie być zbyt wydajna, zapach jest przyjemny.  Uważam, że jest to dość dobra maska za niewielką cenę i na pewno warto ją przetestować. Ja raczej nie kupię jej ponownie, bo chciałabym przetestować coś innego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz