sobota, 7 grudnia 2013

Kozieradka na porost włosów

Oto jak przyrządzić wcierkę z kozieradki: 2 łyżeczki nasion kozieradki zalewamy szklanką wody i zostawiamy na parę godzin do zaparzenia i opadnięcia nasion na dno. Następnie odlewamy gotowy wywar do słoiczka lub innego naczynia (może być buteleczka z dozownikiem) i wcierka gotowa. Wcierkę trzymamy w lodówce przez kilka dni, przy codziennym stosowaniu powinna wystarczyć na tydzień, jeśli jednak nie zużyjemy jej w ciągu kilku dni, najlepiej jest ją wylać i przyrządzić świeży wywar. Ja trzymam swoją kozieradkę w słoiczku a do aplikacji używam dużej strzykawki, która sprawdza się rewelacyjnie.

kozieradka na włosy, kozieradka na porost włosów,kozieradka na włosy jak przyrządzić

kozieradka na włosy, kozieradka na porost włosów,kozieradka na włosy jak przyrządzić

Moje wrażenia po pierwszym miesiącu z kozieradką: kozieradkę starałam się wcierać w skórę  głowy codziennie ale widomo, różnie to było… w każdym razie stosowałam ją w miarę regularnie. Co prawda nie spodziewałam się super efektów już po pierwszym miesiącu, a tu proszę, włosy urosły mi całe 4 centymetry (a nawet kilka milimetrów więcej)! Co prawda na długości raczej mi nie zależy, bo włosy mam już mega długie, ale po miesiącu z kozieradką na mojej głowie pojawiło się bardzo dużo nowych baby hair, co mnie bardzo cieszy bo włosów jest coraz więcej J.

Jedyna wada tego cudownego specyfiku to zapach – pachnie curry, bardzo intensywnie i właśnie dlatego nie byłam w stanie używać jej codziennie.


Wcierkę z kozieradki polecam każdemu, działa szybko i widocznie a do tego jest super tania (opakowanie kosztuje ok 2-3 złote). 

4 komentarze:

  1. A ile twoje wlosy rosna bez zadnych wspomagaczy? ; p
    4cm świetny wynik marzy mi sie taki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez wspomagaczy raczej standardowo - jakieś 1,5 centymetra. Myślę, że jak będziesz wcierać wytrwale i regularnie kozieradkę, to też szybko zobaczysz efekty :)

      Usuń
  2. Ją się stosuje na suche włosy raz codziennie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kozieradkę wciera się tylko w skórę głowy, na długość włosów już nie i nie ma znaczenia czy włosy masz mokre czy suche. No i najlepiej codziennie na wieczór, ale jeśli bardzo przeszkadza Ci zapach to stosuj tylko na noc w przeddzień mycia włosów. Chyba, że myjesz włosy codziennie, to wtedy kozieradkę też najlepiej wcieraj codziennie :)

      Usuń