piątek, 13 września 2013

Podkłady – przegląd


Dzisiaj recenzja kilku podkładów, które obecnie posiadam. 
Na początek Loreal True Match, który często gości u mnie w kosmetyczce. Zaletą podkładów Loreal jest na pewno duży wybór kolorów, w palecie kolorystycznej podkładów znajdziemy zarówno takie w ciepłym jak i zimnym odcieniu, od tych bardzo jasnych do tych ciemniejszych. Krótko mówiąc, każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Podkład nie jest mocno kryjący, przez co nie tworzy na twarzy efektu maski, niektórzy narzekają na jego słabe krycie ale ja uważam, że podkład powinien służyć raczej do wyrównania kolorytu niż zakrycia niedoskonałości, bo od tego mamy przecież korektor. Podkład jest bardzo wydajny, ostatnio kupuję testery na allegro o pojemności 10 ml. i naprawdę wystarczają mi na bardzo długo. Podkład utrzymuje się na twarzy dość dobrze, chociaż na mojej mieszanej cerze niezbędne są poprawki w ciągu dnia. Ogólnie podkład jest dobry ale zastanawiam się czy nie znalazło by się coś tańszego o podobnej jakości.

loreal true match, loreal true match recenzja


Loreal Age Re-Perfect to teoretycznie podkład dla cery dojrzałej ale ja wybierając podkłady nigdy się tym nie sugerowałam. Age Re-Perfect wydaje mi się odrobinę lepszy od true Matcha, ma on kremowo-musową konsystencję, którą bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy. W odróżnieniu od innych podkładów Loeala Age Re-Perfect ma opakowanie w formie słoiczka z dołączoną szpatułką do nakładania. Osobiście nie lubię takich opakowań, są według mnie bardzo niepraktyczne (szpatułka do nakładania jest bardzo niewygodna i trzeba ją myć po każdym użyciu żeby nie wybrudzić całego słoiczka a wyciąganie podkładu palcem jest niehigieniczne), dużo wygodniej używa się podkładu z pompką. Podkład nie daje tak matowego wykończenia jak True Match, przez co efekt jest odrobinę bardziej naturalny. Krycie i trwałość są porównywalne do True Matcha. Jedną zasadniczą wadą produktu jest mały wybór odcieni. Dostępne są jedynie 4 kolory!

loreal age re perfect recenzja, loreal age re perfect opinie,


Loreal Visible Lift to kolejny podkład przeznaczony dla cery dojrzałej. Ten według producenta zawiera serum przeciwzmarszczkowe, które daje błyskawiczny efekt liftingu. Ponadto podkład dzięki zawartej w nim elastynie ma przywracać skórze elastyczność oraz poprawiać kontur twarzy, dzięki kolagenowi natomiast wypełniać załamania na skórze i przywrócić jej jędrność. Pięknie brzmi ale nie oszukujmy się, podkład nie jest kremem przeciwzmarszczkowym, który zdziała cuda na naszej twarzy. Ja osobiście nie widzę różnicy między Age Re-Perfect a Visible Lift. Visible Lift ma podobną konsystencję, jest raczej gęsty i kremowy, nie tak lejący jak True Match. Kryje umiarkowanie, podobnie jak wyżej opisany podkład. Nie tworzy efektu maski, daje ładne naturalne wykończenie i długo się utrzymuje.

loreal visible lift opinie, loreal visible lift recenzja


Burjois Healthy Mix. Półkę z podkładami Bourjois omijałam szerokim łukiem odkąd kupiłam Bio Detox, który okazał się totalną porażką. Gorszego podkładu w życiu nie miałam. Tworzył na twarzy straszliwą maskę, podkreślał wszystkie suche skórki i zmarszczki, po godzinie zaczynał spływać i warzyć się a nałożenie go wymagało bardzo wprawnej ręki. Po podkład Healthy Mix sięgnęłam zimą, kiedy wśród innych średnio-półkowych firm nie mogłam znaleźć wystarczająco jasnego podkładu dla mojej bladej cery. Kupiłam najjaśniejszy kolor 51 Light Vanilla – piękny, jasny o ciepłym odcieniu, wprost idealny dla mnie. Podkład jest bardzo lekki, kryje średnio ale ładnie wyrównuje koloryt i dopasowuje się do koloru skóry. Po nałożeniu podkładu uzyskujemy efekt delikatnego rozświetlenia, cera wygląda świeżo i promiennie. Healthy Mix nie matowi cery i bez pudru raczej się nie obejdzie. Według mnie jest to bardzo przyjemy podkład i na pewno wrócę do niego kiedy już pozbędę się resztek letniej opalenizny.

bourjois healthy mix recenzja, podkład bourjois healthy mix opinie


Max Factor Xperience, podkład wygładzający. Podkład dobry ale nie na tyle dobry żeby płacić za niego 65 zł. Podkład kryje średnio, ładnie stapia się z kolorytem cery, daje matowe wykończenie nawet bez użycia pudru i utrzymuje się dość długo. Jednak podkłady Max Factor mają dla mnie jedną olbrzymią wadę: nie rozumiem dlaczego wszystkie odcienie, wszystkich podkładów tej marki zawierają różowy pigment. Moja cera ma wyraźnie ciepły odcień i choć bym nie wiem jak chciała, żaden z kolorów Max Factora nie będzie na niej dobrze wyglądał. Pod tym względem dużo lepiej prezentuje się wspomniany wyżej True Match, który występuje zarówno w ciepłej jak i zimnej tonacji.

max factor xperience opinie, max factor xperience recenzja



Max Factor Pan Stik. Co ciekawe, podkład Pan Stik jest produkowany przez firmę Max Factor od 1947 roku, powstał on na potrzeby aktorek filmowych, kiedy zaczynano kręcić filmy w kolorze i dobór odpowiednich kosmetyków do makijażu przybrał na znaczeniu. Podkład bardzo szybko stał się hitem nie tylko wśród aktorek ale i zwykłych kobiet. Podkład cechuje się bardzo dużym kryciem, trudno nim uzyskać efekt naturalnego makijażu. Jednak Pan Stik świetnie sprawdza się jako korektor – bardzo dobrze zakrywa wszelkie niedoskonałości cery. Używany jako korektor jest bardzo wydajny, trudno zużyć go do końca. Pan Stik bardzo dobrze sprawdzi się także jako podkład do sesji zdjęciowych.

max factor pan stik opinie, max factor pan stik recenzja



Rimmel Stay Matte. Próbkę podkładu kupiłam pod wpływem impulsu i dopiero będąc w domu przeczytałam wszystkie fatalne opinie na jego temat... Ale cóż, postanowiłam przetestować na własnej skórze i jestem nim miło zaskoczona. Podkład bardzo ładnie matowi, nakładając go mam wrażenie, że nie potrzebuję już pudru, ale taki efekt utrzymuje się krótko i cera wymaga zmatowienia. Stay Matte bardzo słabo kryje ale ładnie wtapia się w kolor cery i efekt końcowy jest bardzo naturalny. Z dwiema poprawkami w ciągu dnia, wygląda dobrze do wieczora. Za 15 mililitrowy tester zapłaciłam 5 zł. i uważam, że za taką cenę warto go przetestować, może akurat komuś przypadnie do gustu. Ja go bardzo polubiłam :).

rimmel stay matte recenzja, rimmel stay matte opinie

Podkłady na skórze:
Od lewej: Bourjois Healthy Mix 51 Light Vanilla, Loreal True Match N2 Vanille, Loreal Visible Lift 15 Chair Light Beige, Loreal Age Re-Perfect 130 True Beige, Rimmel Stay Matte 102, Max Factor Xperience 75 Brown Hessian, Max Factor Pan Stik 12 True Beige,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz