niedziela, 29 grudnia 2013

Olej z pestek malin - recenzja

Olej z pestek malin pozyskiwany jest w wyniku tłoczenia na zimno nasion malin, bez rafinacji i filtracji. Olej ma wysoką zawartość kwasów omega 3 i 6.

Właściwości:

- poprawia barierę lipidową naskórka,
- chroni przed utratą wody i przywraca prawidłowe funkcjonowanie metabolizmu skóry,
- reguluje pracę gruczołów łojowych,
- odblokowuje pory skóry oraz redukuje zaskórniki,
- działa przeciwzapalnie i łagodząco,
- chroni skórę przed promieniowaniem ultrafioletowym,
- łagodzi rumień posłoneczny,
- rozjaśnia skórę,
- hamuje produkcję melaniny,
- redukuje przebarwienia,
- nawilża,
- regeneruje naskórek,
- uelastycznia skórę,
- chroni przez działaniem wolnych rodników,
- wpływa na poprawę miękkości i gładkości skóry,
- działa przeciwzmarszczkowo.

olej z pestek malin blog, olej z pestek malin opinie, olej z pestek malin na co


Olej z malin ma bardzo rzadką, lejącą konsystencję i ciemnożółty kolor. Zapach jest raczej neutralny i nie utrzymuje się długo na skórze. Olej wchłania się bardzo szybko, nie jest tłusty, można go wsmarować w skórę niemalże do całkowitego wchłonięcia, pozostawia jedynie delikatny, prawie niewyczuwalny film. Myślę, że ze względu na lekką i mało tłustą konsystencję jest to dobry olej dla osób zaczynających swoją przygodę z olejowaniem skory twarzy.
Ja na początku nie mogłam się do niego przekonać, wydawało mi się, że nic nie robi z moja skórą ale było to tylko złudzenie spowodowane przyzwyczajeniem do tłustego i ciężkiego oleju tamanu, o którym pisałam TUTAJ i którego jestem wielką fanką. Tak więc odłożyłam na jakiś czas olej z pestek malin nie wierząc w jego właściwości, ale kiedy pewnego dnia skończyło się moje ukochane tamanu, postanowiłam dać mu druga szansę i bardzo się cieszę, że to zrobiłam.
Pierwsze dni z olejem z pestek malin dalej mnie nie przekonywały, ale któregoś dnia zauważyłam, że skóra rano, po wieczornym nałożeniu oleju jest wyczuwalnie gładsza i bardziej miękka. Moja cera ma dużą skłonność do podrażnień i zaczerwienień a po tym oleju ma ładnie wyrównany koloryt,  jest rozjaśniona i uspokojona. Po kilku użyciach naprawdę można zauważyć dobroczynne działanie oleju. Dzięki temu, że olej bardzo dobrze się wchłania, z powodzeniem można go stosować nawet na dzień i pod podkład. Nie wiem czy olej z pestek malin zostanie moim ulubionym olejem, bo mam w planach jeszcze wiele innych do przetestowania ;). Ale na pewno mogę go polecić każdemu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz