wtorek, 14 stycznia 2014

Manhattan Soft Mat Lipcream (matowa pomadka w kremie) - recenzja

Bardzo podoba mi się moda w makijażu na matowe usta, dlatego od jakiegoś czasu szukałam kosmetyku w przystępnej cenie, który pozwoliłby mi uzyskać efekt matowych ust. Jednak po pewnym czasie zrezygnowałam z tych bezowocnych poszukiwań. I tak pewnego dnia, zupełnie przez przypadek w moje ręce wpadł Manhattan  Soft Mat – ni to szminka, ni to błyszczyk, właściwie nie wiadomo dokładnie co. Kupiłam go zaintrygowana nazwą i skuszona ceną (kosztował zaledwie 6 złotych), prawdę powiedziawszy nie sądziłam, że uzyskam nim efekt matowych ust i wcale się tego nie spodziewałam. Jakie było moje zdziwienie, kiedy przetestowałam go po powrocie do domu – mat, doskonały mat, właśnie taki jakiego szukałam. Kupiłam kolor 53M – zgaszony pomarańczowo różowy, taka jakby herbaciana róża ale kiedy zobaczyłam ten wspaniały efekt, od razu pobiegłam do sklepu po drugi odcień 45H – klasyczną czerwień.

manhattan mat opinie, manhattan mat blog, matowe usta, matowa szminka

manhattan mat opinie, manhattan mat blog, matowe usta, matowa szminka



Teraz trochę więcej o samym kosmetyku. Opakowanie ma jak typowy błyszczyk i taki sam aplikator. Konsystencja delikatnego, lekkiego musu. Pachnie ładnie, słodko, zapach przypomina mi nieco mleko waniliowe. Mus po kilkudziesięciu sekundach zastyga na ustach i matowieje. Kolor jest mocno napigmentowany, mocniej niż w niejednej szmince. Aplikacja jest bardzo wygodna i precyzyjna, nawet przy mocno czerwonym kolorze można dokładnie obrysować kontur ust.  Trwałość też jak na taką cenę jest zaskakująco dobra, spokojnie utrzyma się na ustach kilka godzin, mniej jeśli jemy i pijemy ale nawet przy tym nie zjada się od razu. Żeby nie było tak kolorowo są też minusy (chociaż niewielkie): mus trochę podkreśla suche skórki i inne niedoskonałości ust, ale tak samo robi większość szminek więc nie ma się co dziwić. Druga wada to słaba dostępność kosmetyku, ja go kupiłam w jednym z tych małych sklepików z kosmetykami, w których jest dosłownie wszystko J, ale widzę, że na allegro też można dostać. Dla mnie jest to naprawdę świetny kosmetyk i jeśli będę miała okazję kupić jeszcze jakiś kolor, na pewno to zrobię ;).

manhattan mat opinie, manhattan mat blog, matowe usta, matowa szminka

10 komentarzy:

  1. Mam do Ciebie gorącą prośbę, gdzie kupiłaś Manhattan soft mat 45H? Jej już nigdzie nie ma z mojego punktu widzenia a jestem jej wielką fanką. Post masz aktualny więc może jeszcze są tam gdzie ją kupiłaś, bardzo proszę o link. Szukam jej desperacko, prefabedelia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pomogę Ci niestety, bo swoje pomadki kupowałam stacjonarnie w galerii w Chrzanowie i z tego co widzę, to faktycznie ten kolor nie jest już nigdzie dostępny w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy jeśli byś była jeszcze w tej galerii i po mojej przedpłacie za produkty, wysyłkę i fatygę dodatkowo kupiłabyś mi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy jeszcze są a w Chrzanowie będę dopiero za jakieś 2 tygodnie. Może podaj mi swojego maila, to ja Ci napiszę jak tam będę czy są jeszcze i jeśli będziesz chciała to wtedy Ci kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. simea@vp.pl dziękuję za odzew i będę cierpliwie czekać

    OdpowiedzUsuń
  6. Dalej oczywiście jestem zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam, pamiętam :) ale jeszcze nie miałam okazji być w Chrzanowie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak coś to tutaj napisz bo teraz poczty nie sprawdzam regularnie i Twój ewentualny mail zginie pośród wielu innych, nie dostrzegę go :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na allegro są dostępne 45H właśnie ją zamówiłam. Też się czaiłam na ten kolorek. Mam nadzieję że będzie serio tak dobra jak każdy chwali.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za inf.!!! Też zamawiam a Ciebie Autorko bloga zwalniam z prośby, że się tak wyrażę:) Ale jeśli nie przeczytasz tej wiadomości i kupisz to oczywiście zwrócę pieniądze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń