piątek, 24 stycznia 2014

Joanna Argan Oil odżywka dwufazowa – recenzja

Moją ulubioną do tej pory odżywką bez spłukiwania jest Gliss Kur, ale jakiś czas temu postanowiłam spróbować czegoś innego i sięgnęłam po odżywkę Joanny z olejem arganowym, która okazała się chyba najgorszym kosmetykiem do włosów jaki kiedykolwiek miałam…

odżywka joanna argan oil, joanna argan oil opinie, joanna argan oil blog


Od odżywki bez spłukiwania naprawdę nie wymagam wiele – wystarczy żeby ułatwiła rozczesywanie moich zawsze strasznie splątanych włosów po myciu i żeby ich przy tym nie obciążyła. Joanna Argan Oil nie robi z włosami zupełnie nic dobrego. Włosy po spryskaniu nią wcale nie rozczesują się lepiej, ale jeśli mimo to odżywka działała by korzystnie np. na ich wygląd czy ogólną kondycję, to można by jej było to wybaczyć. Niestety odżywka strasznie wysusza włosy, do tej pory nigdy mi się nie zdarzyło, żeby jakakolwiek inna odżywka albo inny preparat do pielęgnacji włosów robił z nimi coś takiego.


Jedyną zaletą odżywki jest bardzo ładny zapach, ale i ten nie utrzymuje się na włosach długo. Dlatego uważam, że odżywka Joanna Argan Oil to zupełnie zbędny kosmetyk, który na pewno nie zdziała cudów z włosami a nawet może im zaszkodzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz