poniedziałek, 23 września 2013

Mariza Baza Wygładzająca - recenzja

Baza wygładzająca to mój pierwszy kosmetyk z firmy Mariza. Kupiłam ją szukając dobrej, niedrogiej bazy, która sprawdzi się dobrze na każdym rodzaju cery. I nie zawiodłam się, baza nadaje się zarówno dla cer suchych jak i tłustych, dojrzałych i młodych. Ładnie wygładza cerę i przygotowuje ją do nałożenia makijażu. Ma lekką kremową konsystencję i przyjemny delikatny zapach. Baza przedłuża trwałość podkładu, który ładnie trzyma się na niej cały dzień. Kosmetyk posiada bardzo estetyczne opakowanie w postaci szklanego słoiczka z pompką. Opakowanie wydaje się bardzo praktyczne i wygodne w użyciu i takie jest przez pierwszych kilka użyć. Baza jest dość gęsta i kiedy wypompujemy już zawartość rurki od pompki, baza zaczyna się odkładać na ściankach słoiczka i pompka już jej nie pompuje. Próbowałam rozwiązać ten problem odkręcając słoiczek i mieszając bazę rurką ale nie przyniosło to oczekiwanego efektu, próbowałam też ogrzewać bazę dłońmi, aby ta spłynęła na dno, ale to też mi się nie udało. Jedynym sposobem na wydobycie ze słoiczka w połowie zużytej bazy jest odkręcanie słoiczka i nabieranie jej rurką od pompki, co jest bardzo niewygodne. Teraz mam w słoiczku jeszcze jakąś 1/4 opakowania i z każdym użyciem wydobycie bazy staje się coraz trudniejsze, dlatego zastanawia się jak i czy w ogóle uda mi się zużyć ją do końca. Cena nie jest wysoka, baza kosztuje około 25 zł., ale słoiczek jest malutki - jedynie 15 mililitrów, tak więc mimo dość dobrej wydajności, przy codziennym użytkowaniu baza szybko się skończy. 

Podsumowując, baza wygładzająca Mariza to bardzo dobry kosmetyk w bardzo niepraktycznym opakowaniu.

mariza baza wygładzająca, mariza baza wygładzająca opinie, mariza baza, mariza baza recenzja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz