sobota, 28 września 2013

Eveline SOS dla kruchych i łamliwych paznokci - recenzja

Problem łamliwych i rozdwajających się paznokci raczej mnie nie dotyczy ale zdarzają się okresy, w których moje paznokcie wymagają bardziej intensywnej pielęgnacji. Tak też było po ostatnim domowym remoncie, kiedy moje i tak już krótkie paznokcie bardzo widocznie się zniszczyły. Chcąc odrobinę je podratować wybrałam się do rossmana po sprawdzoną już kiedyś odżywkę eveline 8w1. Akurat trafiłam na promocję wszystkich odżywek tej firmy, a że 8w1 jest chyba najbardziej popularna, nie pozostało ani jedno jej opakowanie, dlatego kupiłam Eveline SOS dla kruchych i łamliwych paznokci. Mówiąc szczerze nie miałam w stosunku do niej zbyt wielkich oczekiwań. Odżywkę stosowałam zgodnie z zaleceniami producenta, czyli nakładałam po jednej warstwie dziennie a po trzeciej warstwie zmywałam i od nowa. Ku mojemu zaskoczeniu paznokcie całkowicie się zregenerowały, nie złamały się, nie rozdwoiły, urosły długie i mocne. 

eveilne odrzywka do paznokci, dobra odżywka do paznokci, eveline 8in1, eveline sos


Porównując ze sobą 8w1 i SOS mogę śmiało stwierdzić, że działanie obu odżywek ani trochę się od siebie nie różni. Jedyna różnica to kolo - 8w1 jest delikatnie mleczna a SOS przezroczysta.  

Odżywki do paznokci Eveline spełniają wszystkie moje oczekiwania i na pewno pozostaną ze mną jeszcze na długo. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz