wtorek, 3 grudnia 2013

Tangle Teezer - recenzja

Odkąd zaczęłam bardziej dbać o swoje włosy, coraz częściej zastanawiałam się nad wyborem odpowiedniej dla nich szczotki. Na początku zastanawiałam się nad szczotką z naturalnego włosia, ale moje włosy bardzo się plączą i taka szczotka chyba nie dała by sobie z nimi rady. Na temat tangle teezer przeczytałam dziesiątki bardzo dobrych opinii i dlatego sama zaczęłam się zastanawiać nad jej zakupem. Niestety szczotki te nie należą do najtańszych i długo się wahałam. Jednak kiedy moja domowa szczotka zaczęła się psuć i musiałam już coś kupić, po obejrzeniu różnych szczotek w rossmanie, których cena też nie była niska bo właściwie każda kosztowałam ok. 30 zł., doszłam do wniosku, że jednak tangle teezer będzie najlepszą opcją.


tangle teezers opinie, tangle teezers czy kupić, dobra szczotka do długich włosów


Moje wrażenia: na początku byłam trochę rozczarowana, szczotka czesała faktycznie lepiej niż jakakolwiek inna szczotką jaką miałam do tej pory, ale nie sunęła po włosach od nasady aż po same końce, jak to podobno miała robić. Włosy rozczesuję na mokro i właściwie najwięcej włosów wypada mi przy rozczesywaniu i miałam nadzieję, że tangle Teezer trochę ograniczy ilość wypadających włosów. I tak też się stało, co prawda nie jest tak, że włosów wypada o połowę mniej ale różnica jest widoczna. Szczotka nie szarpie włosów, rozczesuje je bardzo delikatnie. Krótko mówiąc jest to bardzo dobra szczotka, ale wydawało mi się, że spokojnie mogłabym bez niej żyć. No właśnie wydawało mi się tak do czasu, kiedy wyjechałam ostatnio na kilka dni i w mojej walizce zabrakło miejsca na tangle teezer. I kiedy przyszło mi przez te kilka dni rozczesywać włosy zwykłą szczotką, wtedy dopiero naprawdę doceniłam tą wspaniałą szczotkę (tak, teraz uważam, że jest genialna, wspaniała i niezastąpiona). Od tej pory nigdy więcej się z nią nie rozstanę i wszędzie będę ją wozić ze sobą :). Bardzo polecam wszystkim posiadaczkom długich włosów.

tangle teezers opinie, tangle teezers czy kupić, dobra szczotka do długich włosów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz