wtorek, 10 grudnia 2013

Rimmel Stay Matte puder - recenzja

Pudru Stay Matte używałam jako nastolatka i był on wtedy zdecydowanie moim ulubionym pudrem. Ale wiadomo, że zaczynając swoją przygodę z makijażem ma się nieco mniejsze wymagania niż po latach codziennego malowania się. Dlatego z ciekawości podczas ostatniej promocji w rossmanie (-40% na kosmetyki do makijażu) postanowiłam go kupić i sprawdzić czy przypadnie mi do gust kilka lat później.
Kupiłam odcień transparentny, bo o tej porze roku moja skóra jest niemalże biała i prawie wszystkie podkłady i pudry są dla mnie za ciemne (nawet najjaśniejsze odcienie). Za puder zapłaciłam coś około 12 zł. – cena bardzo atrakcyjna.

rimmel stay matte opinie, rimmel stay matte puder blog, rimmel stay matte blog, dobry puder matujący


Pudru Stay Matte używam codziennie od dwóch tygodni i okazało się, że wciąż bardzo go lubię. Puder bardzo dobrze matowi cerę, nawet posmarowaną kremem z wysokim filtrem, co na pewno jest jego wielkim plusem. Puder nie nadaje żadnego koloru, jest transparentny  a z doświadczenia wiem, że różnie to bywa z pudrami, które podobno mają być transparentne. Co do trwałości to też jest całkiem w porządku, to znaczy drobne poprawki w ciągu dnia są konieczne, ale moja cera już taka jest, że przy każdym pudrze prędzej czy później musze zrobić poprawkę.

I tak przy tych poprawkach wychodzi jedna, dla mnie dość duża wada tego kosmetyku – opakowanie. Opakowanie jest po prostu mega niepraktyczne, nie ma lusterka, nie ma gąbeczki a otwieranie też jest zupełnie nieprzemyślane. Jeśli chcemy poprawić makijaż siedząc np. w autobusie to z tym pudrem jest to niemożliwe, bo oprócz samego pudru potrzebujemy jeszcze pędzel albo gąbeczkę i lusterko efektem czego po otwarciu wieczka braknie nam rak, żeby to wszystko utrzymać i jeszcze się pomalować. Na szczęście istnieją bibułki matujące, których możemy używać do poprawek w ciągu dnia i zabrać ze sobą wszędzie.


Podsumowując. Rimmel Stay Matte to dobry puder w dobrej cenie, ale ze względu na niepraktyczne opakowanie nadaje się jedynie na kosmetyk stacjonarny, którego można używać do wykonania porannego makijażu, do torebki się nie nadaje.

2 komentarze:

  1. Stay Mate mam teraz podkład bo wygrałam zestawik kosmetyków u rimmela na fejsie w konkursie na zdjeice (chyba jeszcze otwarty konkurs) i jestem zadowolona, chociaz wole troche lżejsze konsystencje. Warto spróbowac bo super matowi skóre. Puder tez uzywałam, ale miala za jasny kolor niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam podkład stay matte i nawet pisałam o nim na blogu w poście o podkładach: http://beautyhysteria.blogspot.com/2013/09/podkady-przeglad.html

    OdpowiedzUsuń