sobota, 20 lipca 2013

Technic Electric Beauty

Ostatnio sporo czasu poświęcam eksperymentowaniu z makijażem, dlatego na mojej półce wciąż pojawiają się nowe kosmetyki. Kilka dni temu skusiłam się na zakup paletki cieni Electric Beauty firmy Technic. Paletkę kupiłam ze względu na jej niską cenę (ok. 14 zł.) i piękne perłowe, wakacyjne kolorki cieni. Stwierdziłam, że nawet jeśli cienie okażą się kiepskie, to i tak nie stracę wiele. Po przetestowaniu okazało się, że cienie są bardzo mocno perłowe, ale według mnie nie jest to tandetny, przesadzony połysk. Oczy pomalowane cieniami wyglądają świetliście i świeżo. Pigmentacja cieni nie jest zła, co prawda nałożone na oko nie są już tak intensywne jak w paletce, ale kolory i tak są dość mocno widoczne. Czytałam gdzieś recenzję, w której dziewczyna twierdziła, że cienie źle się nakłada i kolory się ścierają. Osobiście nie zauważyłam takiego problemu, dla mnie aplikacja cieni jest bardzo przyjemna a cienie nałożone na bazę utrzymują się na powiekach cały dzień. Tak więc, jeśli szukacie kolorowych cieni w przystępnej cenie, polecam Wam paletkę Technic.  

technic electric, paleta cieni, paleta technic, cienie technic electric, kolorowe cienie do powiek


technic electric, paleta cieni, paleta technic, cienie technic electric, kolorowe cienie do powiek

Tak cienie prezentują się na skórze, ale na żywo nie błyszczą się aż tak mocno.

technic electric, paleta cieni, paleta technic, cienie technic electric, kolorowe cienie do powiek

Na koniec makijaż wykonany paletką Technic Electric Beauty.


technic electric, paleta cieni, paleta technic, cienie technic electric, kolorowe cienie do powiek, kolorowy makijaż, nonowy makijaż, neon make up

technic electric, paleta cieni, paleta technic, cienie technic electric, kolorowe cienie do powiek, kolorowy makijaż, nonowy makijaż, neon make up




3 komentarze:

  1. Fajna recenzja ;)
    Zapraszam do mnie dokladnie tą paletke opisuje ;)
    http://kaenas-life.blogspot.com/2013/09/recenzja-technic-electric-beauty.html

    OdpowiedzUsuń
  2. A i zapomnialam napisac, ze fajnie bardzo Ci makijaz wyszedl ;)

    OdpowiedzUsuń