sobota, 13 lipca 2013

Season Sale

Sezon wyprzedaży w pełni, dlatego pokażę Wam dzisiaj zestaw z jedyną rzeczą jaką kupiłam na tegorocznych letnich wyprzedażach – białą spódniczką z H&M. Od jakiegoś czasu staram się unikać zakupów na wyprzedażach, ponieważ kiedyś często zdarzało mi się kupić coś tylko ze względu na niską cenę. Teraz kiedy bardzo duża część mojej garderoby pochodzi z second handów wydaje mi się, że ceny które proponują nam sieciówki na samym początku wyprzedaży są zdecydowanie zbyt wysokie, natomiast później kiedy ceny zaczynają ulegać kolejnym obniżkom, towar jest już przebrany, zostają albo same duże rozmiary, albo ubrania zniszczone od mierzenia i poniewierania się po ziemi, często zadeptane, porozciągane, potargane... Dlatego wole już chyba kupić jedną rzecz z nowej kolekcji, która na prawdę bardzo mi się podoba niż trzy przecenione. Tak więc moja rada dla wszystkich – nie dajcie się ponieść zakupowej gorączce i zanim coś kupicie zastanówcie się czy na pewno warto.   

vintage, retro, jeans shirt, sale

vintage, retro, jeans shirt, sale

vintage, retro, jeans shirt, sale
fot. Filip Dudek

spódnica H&M/ torebka, koszula second hand/ buty i naszyjnik Stradivarius

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz