piątek, 2 sierpnia 2013

Make Up Atelier Paris paleta 5 pomadek

Były już recenzje cieni do powiek, teraz pora na pomadki do ust. Dzisiaj napiszę o palecie 5 pomadek do ust Make Up Atelier Paris. Mam kolor Rose, jest to zestaw czterech pomadek (piąty to błyszczyk) w pięknych intensywnych odcieniach różu. Bardzo lubię malować usta na różowo i kolory z tej paletki tak mnie zachwyciły, że nie mogłam się powstrzymać przed zakupem. Teraz kilka słów o plusach i minusach kosmetyku.

make up atelier paris paleta 5 pomadek, pomadki do ust, szminki, różowe usta


Plusy:

- piękne kolory, na ustach prezentują się bardzo ładnie i wyraziście,
- wydajne, mają bardzo gęstą, kremową konsystencję. Wystarczy na prawdę odrobina żeby pokryć nimi usta.

Minusów będzie niestety nieco więcej:

- nie wiem czy tak jest w każdej paletce tej firmy, czy tylko ja trafiłam na taki egzemplarz ale pomadki nie są niczym przymocowane do opakowania przez co wypadają, przyklejają się do górnego wieczka i wszystko zaczyna się brudzić i lepić. Mogłabym to jeszcze zrozumieć gdyby istniały wkłady wymienne, bo wtedy łatwo można by zamienić zużytą pomadkę na nową, ale wkładów wymiennych nie ma...
- cena. Uważam, że jest zdecydowanie za wysoka, ja zapłaciłam 122 zł.,
- kolory, mimo że piękne, mogły by się bardziej od siebie różnić. Dwie najciemniejsze pomadki są niemal identyczne, jedna jest jedynie o ton ciemniejsza od drugiej (czego nawiasem mówiąc na ustach i tak nie widać),
- błyszczyk. Według mnie jest zbędny, wolałabym żeby zamiast niego była jeszcze jedna pomadka. Poza tym bardzo nie pasuje mi jego konsystencja, jest strasznie gęsty, lepki i trudno się go nakłada,
- trwałość także nie powala. Co prawda jeśli nic nie jemy i nie pijemy, pomadki utrzymują się całkiem długo ;)

make up atelier paris paleta 5 pomadek, pomadki do ust, szminki, różowe usta


Podsumowując, mimo ładnych wariantów kolorystycznych paletek Make Up Atelier Paris na pewno nie kupię ich ponownie. Chętnie za to przetestuję paletki cieni z tej firmy, ale dopiero wtedy jak pozwolą mi na to moje finanse ;)

A tak kolory wyglądają na skórze:

make up atelier paris paleta 5 pomadek, pomadki do ust, szminki, różowe usta






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz